TALLER D'AUTONOMIA

Les emocions

La psicòloga del nostre taller ens exposa una situació:

AUDIO 🔛

D'aquí surten el fet de si existeix o no diferència entre els estats i les emocions.
Busquem una emoció fàcil: CONTENT 
les emocions són diferents estats que sentim, diferents estadis veiem, també ens adonem que hi ha emocions més fàcils de reconèixer que altres.
  
           ESTAT     EMOCIÓ      
  
 TRANQUIL -   PAU
            NERVIÓS   -  INQUIETUD

De seguida els ve al cap el nom d'algun company o companya més mogut...

Una altra de les situacions va ser: MIRO PER LA FINESTRA I VEIG UN ELEFANT...

Quines emocions surten? Por, sorpresa i confusió.

ESTIC AMB UN AMIC QUE ESTÀ PLORANT PERQUÈ HA MORT EL SEU GOS EN UN ACCIDENT I T'HO EXPLICA PLORANT...

Quines emocions surten? llàstima, impotència de no poder ajudar, ni tampoc evitar el moment, ràbia...

ESTIC SOL A CASA, HI HA UNA TEMPESTA DE TRONS I LLAMPS, ENS QUEDEM A LES FOSQUES...

Quines emocions surten? por, tranquil·litat perquè agrada i relaxa, melanconia, avorriment perquè no hi ha llum...

ARRIBO TARD A CASA I EXPLICO ALS MEUS PARES QUE ESTAVA AMB UN AMIC, PERÒ MENTRE NO HI ERA, AQUEST AMIC HA TRUCAT A CASA...

Quines emocions surten? inquietud, nervis per la mentida, frustració perquè m'han enganxat, enfadat amb por i disgust perquè m'han enganxat...

Va ser interessant veure com els diferents caràcters connectaven a vegades de maneres semblants, altres de forma molt diferent, i sobretot respectant els temps de cada un dels participants i els ritmes.


  

    

  

   


Comentarios

Entradas populares de este blog

Taller de ràdio

REFLEXIÓ

L'EMOCIONARI - La por